Άρθρα & Συμβουλές Ευζωίας:

Επιστημονική Ομάδα Nutrimed

#24

Περιόρισε την κατανάλωση αλατιού! Πώς; Ήξερες ότι τα 3/4 του αλατιού που καταναλώνουμε καθημερινά προέρχεται από συσκευασμένα τρόφιμα; Επικέντρωσε λοιπόν τη διατροφή σου σε πιο φυτικά και λιγότερα επεξεργασμένα τρόφιμα.

#23

Θέλεις να ακουλουθήσεις μια πιο χορτοφαγική διατροφή; Ήξερες ότι συνδυάζοντας δημητριακά με όσπρια καταφέρνεις να προσλάβεις πρωτεΐνη αντίστοιχη του κρέατος;

#22

Αναζητάς λιχουδιές χωρίς να πεινάς; Δοκίμασε να πλύνεις τα δόντια σου, να μασήσεις μια τσίχλα, ώστε να αλλάξει η γεύση σου ή να βρεις μικρές ασχολίες που αναβάλεις!

#21

Ήξερες ότι η απουσία καθημερινών απλών κινήσεων μπορεί να “ρίξει” το μεταβολισμό σου; Επίλεξε τις σκάλες αντί του ανσασέρ, τα πόδια για τις εξωτερικές δουλειές και χρησιμοποίησε συχνότερα τα ΜΜΜ.

5+1 διατροφικά tips για να θωρακίσεις τον οργανισμό σου!

Την περίοδο που διανύουμε η «οχύρωση» του ανοσοποιητικού μας συστήματος αποτελεί μια από τις πρώτες προτεραιότητες για όλους μας. Στην προσπάθειά σου να ενισχύσεις την ά...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

#20

Ενίσχυσε το ανοσοποιητικό σου … από τη σαλάτα: συνδύασε λάχανο, καρότο, μαϊντανό, πιπεριά φλωρίνης, χυμό πορτοκάλι και ελιές στη σαλάτα σου για extra αντιοξειδωτική προστασία.

#19

Ήξερες ότι το πρωινό και τα μικρά ενδιάμεσα γεύματα μας εξασφαλίζουν μεγάλος μέρος των βιταμινών και των μετάλλων της ημέρας; Την ίδια στιγμή μας βοηθούν να ελέγξουμε το βάρος μας!

#18

Εσύ τι είδους άσκηση επιλέγεις το χειμώνα; Βρες μια δραστηριότητα που σε ευχαριστεί και ξεκίνα σήμερα! Καταπολέμησε έτσι το άγχος και απόκτησε την ευλυγησία, τη δύναμη και την αντοχή που σου ταιριάζει!

#17

Πόσο νερό ήπιες σήμερα; Ήξερες ότι έστω μία ήπια αφυδάτωση της τάξης του 2% μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την απόδοση στην εργασία, το σχολείο και την οδήγηση;

Διατροφή για μυαλό από ατσάλι!

Σκεφτήκατε ποτέ πώς καταφέρνει ο εγκέφαλός μας να είναι πάντα στο “on”; Είναι υπεύθυνος για την αναπνοή, τον κτύπο της καρδιάς μας, τις σκέψεις μας, τις κινήσεις μας, τι...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

#16

Δημιούργησε μια προστατευτική ασπίδα αυτό το χειμώνα:
• Δοκίμασε καθημερινά ως σνακ ή στις σαλάτες μια μερίδα ξηρών καρπών
• Επέλεξε μπρόκολο, κουνουπίδι ή ραπανάκιa εβδομαδιαίως
• Φτιάξε μια ζεστή σούπα λαχανικών και μπαχαρικών για τα βραδινά σου γεύματα

#15

Ήξερες ότι: η απουσία ύπνου μπορεί να επηρεάσει την τακτικότητα των γευμάτων και τις διατροφικές μας συνήθειες με τέτοιο τρόπο, ώστε να συμβάλλουν στην αύξηση του βάρους.