Άρθρα & Συμβουλές Ευζωίας:

Επιστημονική Ομάδα Nutrimed

#20

Ενίσχυσε το ανοσοποιητικό σου … από τη σαλάτα: συνδύασε λάχανο, καρότο, μαϊντανό, πιπεριά φλωρίνης, χυμό πορτοκάλι και ελιές στη σαλάτα σου για extra αντιοξειδωτική προστασία.

#19

Ήξερες ότι το πρωινό και τα μικρά ενδιάμεσα γεύματα μας εξασφαλίζουν μεγάλος μέρος των βιταμινών και των μετάλλων της ημέρας; Την ίδια στιγμή μας βοηθούν να ελέγξουμε το βάρος μας!

#18

Εσύ τι είδους άσκηση επιλέγεις το χειμώνα; Βρες μια δραστηριότητα που σε ευχαριστεί και ξεκίνα σήμερα! Καταπολέμησε έτσι το άγχος και απόκτησε την ευλυγησία, τη δύναμη και την αντοχή που σου ταιριάζει!

#17

Πόσο νερό ήπιες σήμερα; Ήξερες ότι έστω μία ήπια αφυδάτωση της τάξης του 2% μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την απόδοση στην εργασία, το σχολείο και την οδήγηση;

Διατροφή για μυαλό από ατσάλι!

Σκεφτήκατε ποτέ πώς καταφέρνει ο εγκέφαλός μας να είναι πάντα στο “on”; Είναι υπεύθυνος για την αναπνοή, τον κτύπο της καρδιάς μας, τις σκέψεις μας, τις κινήσεις μας, τι...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

#16

Δημιούργησε μια προστατευτική ασπίδα αυτό το χειμώνα:
• Δοκίμασε καθημερινά ως σνακ ή στις σαλάτες μια μερίδα ξηρών καρπών
• Επέλεξε μπρόκολο, κουνουπίδι ή ραπανάκιa εβδομαδιαίως
• Φτιάξε μια ζεστή σούπα λαχανικών και μπαχαρικών για τα βραδινά σου γεύματα

#15

Ήξερες ότι: η απουσία ύπνου μπορεί να επηρεάσει την τακτικότητα των γευμάτων και τις διατροφικές μας συνήθειες με τέτοιο τρόπο, ώστε να συμβάλλουν στην αύξηση του βάρους.

#14

Ψάχνεις έναν εύκολο τρόπο να ελέγξεις το βάρος και την όρεξή σου το χειμώνα; Κινήσου, λοιπόν! Προσπάθησε να περπατάς τουλάχιστον 30 λεπτα καθημερινά.

#13

Νέα χρονιά, νέοι στόχοι!
Οργάνωσε την καθημερινότητά σου ώστε να εξασφαλίσεις 3 γεύματα και 1-2 σνακ και… επισκέψου τη ζυγαριά σου μία φορά την εβδομάδα.

Διατροφικοί σύμμαχοι κατά του στρες

Στις μέρες μας, όλοι μιλούν για το στρες. Μάλιστα, στην πρόσφατη έρευνα Global Emotions της Gallup1, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 150.000 άνθρωποι από περισσότερες απ...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

#12

Ήξερες ότι μόνο ένα μικρό ποσοστό του σιδήρου των φυτικών τροφών απορροφάται από τον οργανισμό; Αύξησε την απορρόφηση του σιδήρου από τροφές όπως το σπανάκι και οι φακές, συνδυάζοντας με (α) μια πηγή βιταμίνης C όπως ο χυμός πορτοκάλι ή λεμόνι ή (β) μια ζωική πηγή του μετάλλου όπως το κόκκινο κρέας ή το σκούρο κρέας του κοτόπουλου.

#11

Για να κρατήσεις ισορροπημένες συνήθειες είναι σημαντικό να επιβραβεύεσαι! Μετά από κάθε είδους φυσική δραστηριότητα επιβράβευσε τον εαυτό σου με ένα χαλαρωτικό αφρόλουτρο, με μια ωραία ταινία ή θεατρική παράσταση και όχι με φαγητό.